Працюємо на імідж школи

smb1Яскрава зовнішня символіка школи: девіз, прапор, гімн

символізує любов до рідної школи, прагнення учнів до  пізнання наук і навколишнього світу,  єдність учнів школи не дивлячись на відмінність їх поглядів та інтересів, радість для кожного у шкільній родині.

 

«Пишайся школою і зроби все, щоб вона пишалася тобою»

– завдання шкільного учнівського самоврядування (ШУС)

 

Мета діяльності ШУС:

  • Розвиток навичок творчого вирішення завдань, створення позитивної мотивації та зацікавленості учнів;
  • Формування вміння мислити, узагальнювати;
  • Виховання поваги до колективу, почуття відповідальності;
  • Налагодження тісних контактів і взаєморозуміння між різними гілками громадськості, спільне вирішення проблем, профілактика виникнення конфліктних ситуацій;
  • Необхідність у творчому ставленні до справи шкільного самоврядування;
  • Використання нових інноваційних технологій у виховній роботі.

 

Наші пріоритети:

  1. Толерантність.
  2.  Самоорганізація.
  3. Демократичне обговорення рішень, які приймаються.
  4.  Повага до інтересів, думки кожного члена учнівського самоврядування.
  5.  Свобода дискусії, галантність роботи самоврядування.
  6. Активна громадянська позиція та відповідальність у шкільному житті

 

Річний цикл традиційних справ (Калейдоскоп шкільного життя )

 

Свято Першого дзвоника,

День вчителя,

День Туризму,

День Захисника Вітчизни,

День здоров’я,

Конкурс «41 має таланти»

Конкурс військової та національно-патріотичної пісні

Конкурс виробів з природного матеріалу і осінніх букетів

«Осіння фантазія»,«Щедрість рідної землі»,

Конкурс зимових композицій «Зимовий букет- замість ялинки»,

День боротьби зі СНІДом,

Акції милосердя,

Предметні олімпіади,

Свято «8 Березня»,

Свято «День Перемоги»

 «Останній дзвоник».

Благоустрій матеріальної бази школи

 

КОДЕКС ЧЕСТІ УЧНЯ НАШОЇ ШКОЛИ

  • Людина – це звучить гордо!
  • Виховуй в собі людину з великої літери.
  • Визнач свою мету в житті і намагайся її досягти.
  • Завжди будь чесним перед людьми і перед власною совістю.
  • Пам’ятай: головне у стосунках з оточуючими – доброта, гуманність і милосердя.
  • Люби і поважай своїх батьків, намагайся бути для них підтримкою й опорою.
  • Люби свою Батьківщину, вивчай історію рідного краю, його культуру і традиції, з повагою стався до людей інших національностей.
  • Оберігай чистоту своїх подумів і вчинків.
  • Невтомно працюй над собою, прагни до пізнання навколишнього світу і його удосконалення.
  • Займайся самоосвітою. Знай, що книга – твій вірний друг і помічник.
  • Намагайся бути завжди охайним, пунктуальним, дисциплінованим.
  • Шануй свого вчителя як наставника, людину мудру і значну.
  • Наша школа – школа мудрості, і твої знання повинні служити людям на користь.

 

 

Принципи  учнівського самоврядування

  1. Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.
  2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті.
  3. Ідею іншого критикувати не маєш права, покритикуєш –не буде ідей.
  4. Думку викладай розважливо, якщо потрібно – повтори.
  5. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів і не смій задаватися.
  6. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.
  7. Довіру треба розуміти так: все перевіряється ділом, турботою і дружбою.
  8. Усяке діло величає результат. Не соромно помилятись. Соромно не вміти і не бажати виправлятись.
  9. Твори, фантазуй сміливіше – шукай шляхи виконання рішень.
  10. Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим – довіряй!

 

Самоврядування це –

  • Метод організації дитячого колективу, який забезпечує формування відносин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості;
  • Складова частина системи педагогічних закладів, оскільки воно вирішує специфічні завдання у створенні єдиного колективу дорослих і дітей;
  • Наслідок педагогічного управління дітьми з боку дорослих;
  • Принцип організації життя дитячого колективу;
  • Діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку та спрямована на вдосконалення колективу і кожної особистості зокрема.