ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
на 2021-2022 н. р.
№ п/п |
Заходи виховного процесу |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
1 | 2 | 3 | 4 | |
ВЕРЕСЕНЬ
Напрям виховної роботи: Місячник безпеки дорожнього руху |
||||
1. | День Знань. «Свято Першого дзвоника». | КіриєнкоТ.С. | ||
2. | Перший урок. | Класні керівники 1-11 класів | ||
3. | Години спілкування «Знання дорожнього руху – безпека вашого життя», «Дорога і людина: важливі правила співіснування». | Класні керівники
1-11 класів |
||
4. | Конкурс малюнків «Безпека руху». | Педагог-організатор | ||
5. | Зустріч з інспектором міського відділу ДАІ учнів 5-7 класів. | Кіриєнко Т.С. | ||
6. | Початок операцій:
– «Милосердя»; – «Діти-дітям»; – «Турбота». |
Кіриєнко Т.С.
Класні керівники 1-9 класів |
||
7. | Благодійна акція «Від серця до серця». | Класні керівники
1-9 класів. |
||
8. | Вибори активу класу, парламенту школи. | Педагог-організатор
Класні керівники |
||
9. | Педагогічна акція «Чим живеш, дитино?» (складання актів обстеження матеріально-побутових умов проживання дітей-сиріт та дітей з асоціальних сімей. | Класні керівники
1-11 класів, соціальний педагог |
||
10. | Конкурс творчих робіт з правил дорожнього руху. | Класні керівники
8-11 класів |
||
11. | «41 має талант». | Педагог-організатор, класні керівники 5-9 класів. | ||
12. | День Туризму. | Кіриєнко Т.С., Педагог-організатор. | ||
13. | Свято Першого Дзвоника | Педагог-організатор | ||
14. | Збір макулатури | Педагог-організатор | ||
15. | Вибори Президента ш/о учнів «Нова школа». | Педагог-організатор | ||
16. | Конкурс «Кращий клас року» (протягом року). | Педагог-організатор | ||
17. | Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки. 3 цією метою:
• Розробити цикл бесід, конкурсів, вечорів з питань вивчення і тлумачення державної та національної символіки. • Поновити куточки національної символіки у класних кімнатах. |
Кіриєнко Т.С.
Класні керівники 1-9 класів |
||
18. | Поновити банк даних ветеранів Другої світової війни, Афганістану, ветеранів освіти, людей похилого віку. | Педагог-організатор | ||
19. | Організувати заходи, присвячені Дню
м. Херсона. |
Педагог-організатор | ||
20. | Організувати вивчення та дослідження
рідного краю, його історії, природи та мистецтва: * Екскурсії та подорожі рідним краєм, його визначними місцями; * Екскурсії до краєзнавчого музею * Зустріч з поетами Херсонщини(протягом року). |
Класні керівники
1-9 класів |
||
21. | Операція «Урок» (протягом року). | Педагог-організатор | ||
22. | Зустріч учнів школи з працівниками Кримінальної міліції у справах неповнолітніх, Служби у справах неповнолітніх(протягом року). | Соціальний педагог | ||
23. | Працювати над удосконаленням форм і методів діяльності Ради профілактики правопорушень (протягом року) . | Соціальний педагог | ||
24. | Проводити рейди:
*по шкільному подвір’ю з метою виявлення курців та прогульників; *по ігротеках з метою профілактики бездоглядності; * «Зовнішній вигляд» (протягом року). |
Соціальний педагог,
педагог-організатор |
||
25. | Організувати роботу по веденню «Щоденника поведінки» класу та своєчасного контролю за скоєнням правопорушень(протягом року). | Педагог-організатор | ||
26. | Скласти банк даних на дітей, схильних до жебракування, бродяжництва. | Соціальний педагог | ||
27. | Проводити бесіди з попередження злочинності(протягом року). | Соціальний педагог, психолог | ||
28. | Звітувати перед органами управління освіти, служби у справах неповнолітніх, кримінальної міліції про скоєння учнями правопорушень (протягом року). | Соціальний педагог, психолог | ||
29. | Організація чергування класів по школі та в шкільній їдальні. | Кіриєнко Т.С. | ||
30. | Організувати роботу педагогічного всеобучу батьків – загальношкільні, по класах – ( протягом року). | Кіриєнко Т.С.,
психолог |
||
31. | Надання соціально-матеріальної допомоги сім’ям, які її потребують. | Піклувальна рада | ||
32. | Проводити обстеження житлових умов сімей, діти яких перебувають на обліку (пільгові категорії, соціально неспроможні, асоціальні). | Соціальний педагог, психолог | ||
33. | Інформування батьків про відсутність дітей на заняттях, порушення дисципліни, конфліктні ситуації. | Класні керівники
1-11 класів |
||
34. | Звітувати перед органами опіки і піклування про роботу школи з питань охорони дитинства. | Кіриєнко Т.С. | ||
35. | Зміцнювати зв’язки учителів-предметників із батьками, співбесіда з батьками учнів, які не встигають у навчанні, з метою надання їм методичної консультації. | Педагогічний колектив школи | ||
36. | Опрацювання оперативної інформації з батьківських зборів про зауваження, пропозиції та побажання батьків щодо поліпшення навчально-виховного процесу( протягом року). | Кіриєнко Т.С. | ||
37. | Провести бесіди щодо дотримання учнями Статуту школи та Правил поведінки молоді у громадських місцях. | Класні керівники
1-9 класів |
||
38. | Виявлення дітей, схильних до правопорушень
(протягом року). |
Соціальний педагог, психолог | ||
39. | Співпрацювати зі Службою у Справах неповнолітніх та кримінальною міліцією Суворовського району( протягом року). | Соціальний педагог, психолог | ||
40. | Доброчинна акція «Діти – дітям» (збір шкільного приладдя для учнів з малозабезпечених родин). | Педагог-організатор | ||
41. | Організація волонтерської діяльності (протягом року). | Педагог-організатор | ||
42. | Участь у туристсько-краєзнавчих експедиціях та конкурсах (протягом року). | Лямичева В.М. | ||
43. | Розподіл території школи за класами для підтримки її у належному санітарному стані. | Кіриєнко Т.С. | ||
44. | Рейди-огляди стану збереження підручників. | Бібіліотекар,педагог-організатор | ||
45. | Участь у Днях відкритих дверей навчальних закладів міста (протягом року). | Класні керівники випускних класів | ||
46. | Провести анкетування учнів 9-х класів з метою виявлення бажань вступу до навчальних закладів (працевлаштування). | Класні керівники
9-х класів |
||
47. | Організувати роботу гуртків технічної творчості, народних ремесел. | Кіриєнко Т.С. | ||
48. | Організувати роботу гуртків художньо-естетичного спрямування на базі школи. | Кіриєнко Т.С. | ||
49. | Поновити банк даних обдарованих дітей. | Соціальний педагог | ||
50. | Провести конкурс дитячого малюнка на асфальті до Всесвітнього дня Миру «Щастя і мир на планеті потрібні усім». | Педагог-організатор | ||
51. | Активізувати спільну роботу з музичною школою №3, спортивними школами, Центром позашкільної роботи, Будинком дитячої та юнацької творчості (протягом року). | Кіриєнко Т.С. | ||
52. | Залучити учнів до гурткової роботи в закладах міста (протягом року). | Кл. керівники
1-9 кл. |
||
53. | Поновити банк даних дітей, які знаходяться на «Д» обліку. | Медична сестра | ||
54. | Створити в навчальному закладі загони:
* «Дружина юних пожежників» * «Юні інспектори дорожнього руху». |
Керівники гуртків | ||
55. | Організувати на базі школи роботу
спортивних гуртків, секцій, клубів. |
Кіриєнко Т.С. | ||
56. | Оформити маршрутні листи «Безпечна дорога до школи». | Кл. керівники
1-9 кл. |
||
57. | Організувати куточки пожежної безпеки в класах. | Кл. керівники
1-9 кл. |
||
58. | Створити в дитячих колективах психологічно-комфортну ситуацію, яка сприятиме розвитку здібностей, таланту учнів. | Кл. керівники
1-9 кл. |
||
59. | Організувати вивчення особистості дитини, розвиток її психічних, фізіологічних, фізичних, інтелектуальнихособливостей. | Психолог | ||
60. | Залучити учнів до роботи органів учнівського самоврядування. | Педагог-організатор | ||
61. | Створити гуртки, секції, клуби за інтересами та уподобаннями учнів. | Кіриєнко Т.С. | ||
62. | Участь у благочинній акції «Пробіг з вірою в серці». | Педагог-організатор | ||
63. | Робота батьківського педагогічного всеобучу протягом року). | Кіриєнко Т.С., класні керівники
1-9 класів. |
||
64. | Заходи «Олімпійського тижня». | Княгницький В.В.,
педагог-організатор |
||
65. | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах. | Психолог | ||
66. | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Класні керівники
1-9 класів, психолог |
||
67. | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі». | ЗДВР, керівник МО | ||
68. | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | ЗДВР, соціальний педагог | ||
69. | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | Класні керівники
1-9 класів |
||
70. | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Керівник МО |